شما می توانید این کامپیوتر فوق العاده تمشک پای سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

شما می توانید این کامپیوتر فوق العاده تمشک پای سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

قبل از جعبه های سیاه عمومی 00s و جعبه های بژ عمومی 90s ، تولید کنندگان رایانه در واقع سعی کردند ماشین هایی بسازند که ظاهر منحصر به فردی دارند به برخی از آنها ، مانند ZX Spectrum و Commodore 64 ، اکنون به دلیل طرح های شیک بسیار ارزشمند هستند. اما اگر می خواهید یک رایانه مدرن داشته باشید ، تنها انتخاب واقعی شما این است که رومیزی خود را بسازید یا یک لپ تاپ شبیه به یک تخته آلومینیوم خریداری کنید. خوشبختانه ، یک گزینه دیگر نیز وجود دارد و آن این است که برای ساختن رایانه رزبری پای خود به سبک یکپارچهسازی با سیستم ، آموزش Lewisb42 را دنبال کنید.

طراحی رایانه FLIPT-BIT lewisb42 از رایانه ای ساخته شده است که سونی در سال 1984 به نام HIT-BIT HB-101 ساخته است. مانند بسیاری از رایانه های دیگر در دهه 80 ، HB-101 دارای صفحه کلید داخلی و حتی جوی استیک بود. FLIPT-BIT از همان مفهوم پیروی می کند ، اما جوی استیک را با یک صفحه لمسی کوچک عوض می کند و یک صفحه نمایش TFT 7 اینچی اضافه می کند. lewisb42 برای ساخت خود از Raspberry Pi 3 Model B+ استفاده کرد ، اما شما باید بتوانید از تمشک تمام اندازه استفاده کنید مدل Pi ، از جمله Raspberry Pi 4 Model B.

برای ساختن FLIPT-BIT خود ، به صفحه نمایش رزبری پای 7 اینچی ، منبع تغذیه 12 ولت 5 آمپر ، تنظیم کننده ولتاژ 12 ولت تا 5 ولت و صفحه کلید USB و صفحه ترکیبی فشرده (هر دو از Perixx) نیاز دارید. محفظه از ترکیبی از قطعات چاپ سه بعدی ، ورق اکریلیک و ورق PVC فوم ساخته شده است. بعد از اینکه همه اجزای خود را با هم جمع کردید و محفظه به پایان رسید ، مونتاژ نهایی به سادگی اتصال همه کابل ها ساده است. فضای زیادی در داخل کیس وجود دارد ، بنابراین نباید در مرتب کردن همه چیز مشکلی داشته باشید. نتیجه یک کامپیوتر مدرن است که به نظر می رسد مانند نسخه های کلاسیک دهه 80!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد