توبی فاکس "Undertale" خالق بازی رایانه ای مستقل که تبدیل شده است a Industry Darling

توبی فاکس "Undertale" خالق بازی رایانه ای مستقل که تبدیل شده است a Industry Darling

توبی فاکس بیست و سه ساله بود که کمپین Kickstarter برای Undertale را با هدف متوسط ​​5،000 دلار راه اندازی کرد. بازی رایانه ای ، که تقریباً به طور کامل توسط خود فاکس ساخته ، توسعه و به ثمر می رسد ، یک فرض نسبتاً ساده داشت - یک کودک از سوراخی در یک غار می افتد و وارد یک دنیای زیرزمینی خارق العاده می شود که در آن هیولا مجبور به سکونت شده اند. نبرد حماسی با نسل بشر گیم پلی یکپارچهسازی با سیستمعامل آن از بازیهای کلاسیک نقش آفرینی مانند Earthbound 1994 و RPG ژاپنی Shin Megami Tensei الهام گرفته شده است. هیولا برای برنده شدن در بازی در واقع ، شما می توانید بدون اعزام با یک دشمن از طریق Undertale بازی کنید. هر هیولا دارای شخصیتی جذاب و منحصر به فرد بود که می توانید از آنها برای مبارزه با شما استفاده کنید - در اصل ، می توانید با راه خود از درگیری دوست شوید. اما اگر بخواهید ، می توانید به خونریزی خونین بپردازید و هر موجودی را که در سر راه شماست ، ذبح کنید. جذاب تر: نحوه بازی شما ، چه انگیزه های خشونت آمیزی برای افراط یا نادیده گرفتن ، نتیجه بازی را تغییر می دهد-و هرگونه بازی بعدی.

کمپین Fox's Kickstarter ده برابر هدف خود را افزایش داد و تعهدات از نزدیک به 2400 حامی دریافت شد. و از زمان شروع بازی در سپتامبر 2015 ، این بازی تبدیل به یکی از محبوب ترین فرقه ها شده است ، دارای نقدهای جالب و ویژگی های روایی است که گیم پلی پیچیده و اخلاق ذاتی آن را بررسی می کند و باعث ایجاد یک جامعه طرفدار اختصاصی برای بررسی عمیق ترین اسرار بازی می شود.

Undertale همچنین تعدادی نامزدی برای بازی ها از جمله جایزه نوآوری ، بهترین فیلم اول و بهترین روایت در جوایز انتخاب توسعه دهندگان بازی را کسب کرده است. جایزه بزرگ Seumas McNally ، تعالی در صدا و تعالی در روایت در جوایز جشنواره بازیهای مستقل ؛ و بازی سال ، برتری در گیم پلی ، و بیشترین بازی Crowdfunded در SXSW Gaming Awards ، جایی که در کنار بازی های پرفروش مانند Bloodborne ، Fallout 4 و Metal Gear Solid: The Phantom Pain نامزد شده است.

فاکس ، اکنون 24 ساله است ، امیدوار است بازی به خودی خود صحبت کند-اما او با مهربانی پاسخ داد چند س questionsال ما در مورد Undertale. در زیر گزیده ای از مکالمه ما آمده است.

شما بازی را اساساً توسط خودتان توسعه داده اید ، ایجاد کرده و منتشر کرده اید و موسیقی متن را تنظیم کرده اید. چرا بر عهده گرفتن این پروژه بزرگ برای شما مهم بود؟ با چنین تصمیمی راحت تر به چه چیزی دست یافتید؟ چه چیزی دشوارتر بود؟

دو مورد از دلایلی که می خواستم Undertale را ایجاد کنم این بود که خودم را بیان کنم و توانایی های خودم را ثابت کنم. با این حال ، با کار خود ، شما محدود به توانایی های خود هستید. همچنین توسعه همه جنبه های بازی واقعاً وقت گیر است. بنابراین من هنرمندانی مانند تمی چانگ را استخدام کردم تا در ترسیم بخشی از هنر به من کمک کنند. برای انجام 100٪ کارها به تنهایی تحت فشار قرار نگیرید. فقط کار را برای شما سخت می کند.

بزرگترین چالش های اجرای کمپین Kickstarter چه بود؟ بهترین شگفتی ها چه بود؟

بهترین شگفتی این بود که من بیش از حد تأمین مالی شدم. بزرگترین چالش این است که محصول خود را به موقع تکمیل کنید. راهی وجود ندارد که بدانید یک بازی چقدر طول می کشد [تا ایجاد شود] تا زمانی که با آن به پایان برسید. همه چیز تصادفی برای همیشه پیش می آید و برخی چیزهایی که فکر می کردید زمان نمی برد بیشتر از آنچه انتظار می رفت زمان می برد. مهلت خود را پشت سر گذاشتم و احساس کردم برای بقیه مراحل توسعه در زمان قرض گرفته ام. حداقل طرفداران می گویند در نهایت ارزشش را دارد.

Undertale دارای تعداد زیادی از طرفداران است و نامزد دریافت جوایز بسیاری شده است - برخی در کنار بازی های ناشران بزرگ. این چه حسی بود؟ آیا انتظارش را داشتید؟

عالی است. اگرچه در مورد IGF [جشنواره بازیهای مستقل] ، من تعجب می کنم که آیا نامزد شدن برای جوایز زیادی توجه دیگران را از بازی هایی که ممکن است چندان در معرض دید قرار نگرفتند ، حذف کرد.

مردم واقعا واکنش احساسی به این بازی داشته اند. این بازبین Kotaku اساساً می گوید Undertale از او الهام گرفته است که فرد بهتری باشد! در مورد آن چه احساسی دارید؟

باورنکردنی است که می تواند چنین افرادی را تحت تأثیر قرار دهد.

Undertale نامزد دریافت پنج جایزه در SXSW Gaming Awards در 19 مارس ، از جمله بازی سال است. ، برتری در گیم پلی ، و کامل ترین بازی Crowdfunded. در Undertale در undertale.com بیشتر بدانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد