نحوه کار سریعتر در رایانه

نحوه کار سریعتر در رایانه

مرورگر وب یا Mac خود را از بین ببرید تا همه کارها سریع انجام شود.

عصر کار دانشمند است و دانستن نحوه انجام سریعتر کار در رایانه می تواند مزیت رقابتی را برای شما به ارمغان بیاورد. برای امروز: سه مقاله از مربیان بهره وری Coach.me که به شما کمک می کند زمان بیشتری برای بیرون رفتن و تفریح ​​داشته باشید.

کدام مرورگر شما را کارآمدترین خواهد کرد؟

Firefox در مقابل Chrome

اگر 500 را باز کنید صفحات وب روزانه و هر بار که دو بار بارگیری می شود دو ثانیه از دست می دهند ، این تقریباً 17 دقیقه در حال تخلیه است. زیرا در آن دو ثانیه چه می کنید؟ به چیز دیگری فکر می کنید. یا یک برگه دیگر باز کنید. و این به راحتی می تواند کار شما را در آن برگه اصلی به مدت 20 دقیقه از مسیر خارج کند.

بدیهی است که سرعت مرور اهمیت دارد. در اینجا یک مقایسه کوتاه و ذهنی از این دو در چهار جنبه وجود دارد: سرعت ، سادگی ، سودمندی و همزمانی. من یک کاربر قدیمی Chrome هستم ، اما سه هفته گذشته را با استفاده از Firefox گذرانده ام تا ببینم چه احساسی دارد. بیشتر بخوانید.

چگونه 10 برابر سریعتر باشیم در Google Chrome

همیشه از تماشای کار افراد در مرورگر خود شگفت زده می شوم. حتی اگر مرورگر پرکاربردترین برنامه در رایانه همه باشد ، هیچ کس برای بهینه سازی و تنظیم آن وقت نمی گذارد. در اینجا م effectiveثرترین روش هایی است که من برای تنظیم Google Chrome خود استفاده می کنم. بیشتر بخوانید.

نحوه جابجایی در Mac خود در سرعت نور

در پنج سال گذشته ، من نه تنها از طریق macOS ، بلکه از خود macOS نیز مطالعه کرده ام. در نتیجه ، من سریعتر از یک فرد معمولی در اطراف لپ تاپ خود حرکت می کنم. امروز ، من می خواهم سه جزء از آن سرعت را به شما نشان دهم: حافظه عضلانی ، نشانگرها و جستجو. بیشتر بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد