مخزن ماهی جدید در Polycat Finance: Dogematic

مخزن ماهی جدید در Polycat Finance: Dogematic

ake Stake FISH ، درام دریافت کنید.

ما خوشحالیم که یک مخزن ماهی جدید را در Polycat ، با Dogematic ، پروژه ای که هدف آن ایجاد Polygon به یک محیط امن تر با جبران خسارت به قربانیان قالیچه ، انجام حسابرسی و اعطای خیرات به طور همزمان.

از اینجا شروع کنید: https://polycat.finance/tanks

مخزن ماهی

ساده است ، سهام نشانه های FISH برای به دست آوردن رمزهای DM. 7:40 بعد از ظهر UTC)

بلوک پایان: 17660647 (تقریباً 3 آگوست 2021 ساعت 12:00 بعد از ظهر UTC)

جوایز هر بلوک: 0.85 DM

Dogematic چیست ؟

Dogematic دارای توکنومیک جذابی است که در آن با هر معامله 5٪ به جمع نقدینگی اضافه می شود ، اما 5٪ دیگر به دارندگان رمز اعطا می شود. اما در واقع مجموعه ای از سه ویژگی دیگر است که آن را واقعاً متفاوت می کند:

1) Save The Rugged Guys (STRG) - ابتکاری که سرمایه گذاران پروژه های ناهموار را بازپرداخت می کند. جامعه تصمیم خواهد گرفت که با ارسال بخشی از پول سرمایه گذاری شده به افرادی که نشانه های Dogematic را در اختیار دارند ، کدام پروژه ها را بازپرداخت کند.

2) تیم The Seal of Trust - Dogematic حسابرسی ها را انجام می دهد و پروژه ها را در شبکه Polygon اعتبار سنجی می کند تا به سرمایه گذاران سیگنال دهد در فضای رمزنگاری وقتی سرمایه گذاری امن باشد

3) صندوق خیریه - Dogematic برای ماندن و رشد در کنار Matic اینجاست ، بنابراین این پروژه به دارندگان ما امکان تجربه رویدادهای تغییر دهنده زندگی را می دهد و به جامعه بازگردانید

در اینجا بیشتر بخوانید.

بیشتر بیاموزید

وب سایت: https://dogematic.link/

توییتر: https://twitter.com/Dogematic_

تلگرام: https://t.me/Doge_Matic

متوسط: https://dogematic.medium.com/

با گربه ماهی نابینای غارنشین تگزاس ملاقات کنید

با گربه ماهی نابینای غارنشین تگزاس ملاقات کنید

عکس اریستوموس شیطان حسن نیت ارائه می دهد آزمایشگاه هندریکسون /مجموعه Ihthtology در دانشگاه تگزاس در آستین کور کته بدون دندان (Trogloglanis pattersoni) و کورک مکزیکی (Prietella phreatophila).

در غیاب نور ، گونه های ساکن در غارهای زیرزمینی منحصر به فرد می شوند ، جرات داریم بگوییم سازگاری "عجیب و غریب" برای زنده ماندن. اما آنها را خیلی سخت قضاوت نکنید - زیبایی برای موجوداتی که در تاریکی مطلق زندگی می کنند هیچ هدفی ندارد.

یکی از برجسته ترین سازگاری های آنها کمبود چشم است. از آنجا که آنها در تاریکی شنا می کنند ، در عوض با استفاده از طعم ، بو ، گرما ، جریان و لمس غذا را پیدا می کنند.

از آنجا که در معرض نور خورشید نیستند ، برای محافظت از آنها نیازی به رنگدانه نیز ندارند. پوست از اشعه ماورا بنفش به همین دلیل است که آنها صورتی و کمی شفاف به نظر می رسند.

و برخلاف بستگان سطحی آنها ، گربه های کوره ای تگزاس مثانه هوا ندارند تا به آنها کمک کند تا عمق خود را در آب حفظ کنند. درعوض ، آنها تجمع زیادی از چربی در ناحیه مثانه هوا دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این گونه های عجیب و غریب (در عین حال عجیب و غریب) ، به مطالعه ادامه دهید.

Widemouth Blindcat

عکس مجلل شیطان با مجوز از آزمایشگاه هندریکسون /مجموعه اختلالات علمی در دانشگاه از تگزاس در آستین

بیش از 1000 فوت زیر شهر سان آنتونیو یکی از متنوع ترین اکوسیستم های آبی زیرزمینی در جهان است: سفره آب Edwards. در داخل سفره زیرزمینی ، منطقه ای وجود دارد که آب شیرین و آب شور به هم می رسند ، "منطقه آب بد" نامیده می شود. اینجا جایی است که می توانید کرم کرم widemouth را پیدا کنید ، که معمولاً شیطان نامیده می شود.

در این زیستگاه ، شیطان گوشتخوار برتر است. شیطان به عنوان "شکارچی فرصت طلب که از هر موجودی تغذیه می کند و می تواند به دهان گسترده آن برسد" توصیف می شود ، شیطان رژیم غذایی سنگین خود را با سیستم صوتی بسیار پیشرفته و هالترهای بزرگ به دست می آورد.

نام او و جایگاه اصلی او در زنجیره غذایی ، شیطان در واقع بسیار کوچک است ، از حدود 1 تا 4.5 اینچ طول دارد.

این گونه اولین بار در سال 1938 ، هنگامی که یکی از گربه ماهی های عجیب و غریب طراحی شد ، توصیف شد از یک چاه و به موزه ای در سان آنتونیو اهدا شد. در سال های پس از آن ، هنگامی که چاه های آرتزیان آنها را از اعماق بیرون می کشید ، تعداد بیشتری از این ماهی ها پیدا شدند. آخرین نمونه های شناخته شده توسط محققان دانشگاه ایالتی تگزاس در سال 1978 جمع آوری شده است. در آن زمان ، محققان خوش بینانه گفتند: "اگر ما بتوانیم از همه چاه های منطقه تصور کنیم که ماهی دارند ، جمع آوری کنیم ، تعداد آنها بسیار زیاد خواهد بود." < /p>

متأسفانه ، این گونه هرگز دوباره یافت نشده است. اما این به دلیل کمبود تلاش نیست - شرکت مشاوره محیط زیست Zara Environment LLC ، دانشگاه تگزاس در آستین و خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده در حال کنترل چاه های ارتزیان در شهرستان بکسار برای نمونه های این گونه و DNA آن هستند.

از آنجا که تعداد بسیار کمی دیده ایم ، آنها در یک زیستگاه خاص زندگی می کنند و تهدیدهایی برای سفره آبخوان ادواردز وجود دارد ، ما در حال بررسی این گونه برای یک احتمال در معرض خطر هستیملیست گونه های قانون.

Blindcat بدون دندان

عکس بدون دندان blindcat Hendrickson laborator /Ichthyology collection در دانشگاه تگزاس در آستین

در "منطقه کم آب" آبخوان ادواردز ، می توانید کرکره بدون دندان را نیز پیدا کنید. برخلاف پسر عموی درنده خود ، شیطان ، این گونه دندان ندارد. به جای یافتن سخت پوستان ساکن غار ، این حصیرها از حصیرهای باکتریایی که با افزایش شوری و دما در منطقه آب بد مرتبط هستند تغذیه می کند.

این گونه نیز بسیار کوچک است ، از کمی متفاوت است بیش از 00.5 تا 3.5 اینچ طول وجود دارد.

تصور می شود کور گربه بدون دندان بیشتر از کور کرم widemouth باشد - یا حداقل تعداد بیشتری از آنها با تلاش برای نمونه گیری در طول سالها پیدا شده است.

< از آنجا که آنها برای اولین بار در سال 1919 توصیف شدند ، ماهی ها به طور دوره ای در چاه های آرتزیان به داخل خندق ها و سایر مکان های زهکشی شسته می شوند. در سال 1978 ، محققان دانشگاه ایالتی تگزاس 26 نمونه از کورک بدون دندان را جمع آوری کردند و تا سال 2013 که Zara Environment LLC 14 نمونه از ماهی را از سه حلقه چاه پیدا کرد ، دوباره پیدا نشدند.

قطعه ای از بافت و استخوان کورک دندان بدون دندان که توسط بیولوژیست خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده در یک چاه مرکزی تگزاس در سال 2020 جمع آوری شده است. اولین مستندات این گونه از سال 2013. عکس توسط پیت دیاز /USFWS

در سال 2020 ، زیست شناسان خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده شواهدی یافتند که نشان می دهد این گونه پس از جمع آوری بافت و استخوان های خود در شبکه ها ، همچنان در آبخوان ادواردز زنده می ماند. در لوله تخلیه چاه آرتزیان قرار داده شده است.

جستجو برای کورک دندان بدون دندان همچنان ادامه دارد و سازمان های متعددی به نظارت بر چاه های آرتزیان در شهرستان بکسار برای نمونه های این گونه و DNA آن ادامه می دهند.

به همان دلایل شیطان ، ما همچنین در حال بررسی این گونه برای یک po هستیم ssible لیست گونه های در معرض خطر.

Blindcat مکزیکی

اعتبار عکس: دانشگاه تگزاس در آستین

در سال 2016 ، یک سومین گونه گربه ماهی تروگلوبیتی در تگزاس کشف شد ، زمانی که یک کارمند خدمات پارک ملی یک کت دریایی مکزیکی را در یک غار سنگ آهک عمیق در منطقه تفریحی ملی آمیستاد مشاهده کرد دل ریو گرچه از سال 1954 وجود این گونه در مکزیک شناخته شده بود ، اما این اولین بار بود که در ایالات متحده دیده می شد.

کور کت مکزیکی فقط تا 3 اینچ طول می یابد و در سفره آب زیرزمینی ادواردز-ترینیتی در زیر حوضه ریو گراند در تگزاس و مکزیک.

در حال حاضر توسط دولت مکزیک و سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده به عنوان گونه ای در معرض خطر قرار گرفته است.

از سه گربه ماهی تروگلوبیتی در تگزاس ، این تنها گونه ای است که در حال حاضر در اسارت زنده نگه داشته می شود. اداره حفاظت و تحقیقات باغ وحش سان آنتونیو در حال حاضر یک جفت گربه ماهی را در تاسیسات ویژه ای که برای گونه های غاری طراحی شده نگهداری می کند.

توسط آوبری بوژک ، متخصص امور عمومی - تگزاس

توجه: پیوندهای موجود در این پست به وب سایت های دولت غیر فدرال می روند. آنها هیچ تأییدی بر محصولات یا خدمات ارائه شده در آنجا نیستند.

برای کمک به سرنگونی گونه های مهاجم به تیم بپیوندید!

برای کمک به سرنگونی گونه های مهاجم به تیم بپیوندید!

< /img>

گونه های مهاجم گیاهان ، حیوانات و سایر موجودات زنده غیربومی هستند که در مناطقی رشد می کنند که به طور طبیعی زندگی نمی کنند. سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده تنها آژانس در دولت فدرال است که مسئولیت اصلی آن حفاظت از ماهی ، حیات وحش و گیاهان کشور است. با ما همراه شوید تا مهاجمان سراسر کشور را از بین ببرید و به حفاظت از اراضی عمومی و آبهای ما کمک کنید!

گونه های مهاجم آسیب زیادی به محیط زیست ، اقتصاد و سلامتی ما وارد می کنند. آنها می توانند گیاهان بومی و حیات وحش را بیرون رانده و بخورند ، بیماری ها را گسترش دهند و به زیرساخت ها آسیب برسانند. لیست کم موردی گونه های مهاجم آبزی ما را بررسی کنید.

بسیاری از گونه های مهاجم به طور تصادفی پخش یا وارد یک اکوسیستم جدید می شوند. برخی از گونه های معرفی شده به عنوان حیوانات خانگی یا نمایشگرهای تزئینی آورده می شوند و سپس فرار می کنند یا در طبیعت رها می شوند. بسیاری از گونه های مهاجم رشد می کنند زیرا نسبت به گونه های بومی برای غذا سبقت می گیرند.

در هفته ملی آگاهی از گونه های مهاجم ، ما برخی از مهاجمین معروف و شاید کمتر شناخته شده را برای شما به ارمغان می آوریم:

صدف های گورخری < /h4>

صدف های تهاجمی گورخر در "گل های خزه" ، محصولات گیاهی فروخته شده در فروشگاه های عرضه آکواریوم و حیوانات خانگی ، مراکز باغ ، گل فروشی ها و خرده فروشان آنلاین یافت شده است. صدف های گورخر به عنوان یکی از مخرب ترین گونه های مهاجم در آمریکای شمالی قلمداد می شوند. آنها جلبک ها و پلانکتون هایی را که گونه های بومی برای غذا نیاز دارند فیلتر می کنند و به صدف های بومی متصل می شوند و آنها را ناتوان می کنند. اگر اخیراً یک گلدان خزه خریداری کرده اید ، توصیه می کنیم برای تخریب ، دفع و تخلیه اقدامات لازم را انجام دهید. از بین رفتن! تخلیه نکنید!

صدف های گورخری که در گلوله های خزه یافت می شوند. عکس در سمت چپ توسط USFWS و عکس در سمت راست توسط USGS

بریوزوان با شکوه

بریوزوای باشکوه غیر بومی بی مهرگان استعماری است که در محیط های آب شیرین یافت می شود. این بدان معنی است که آنها کلنی هایی را تشکیل می دهند که به درختان و سنگهای غوطه ور متصل می شوند. آن کلنی ها لکه های سبز ژله مانند روی پوشش گیاهی زیر آب ، شاخه ها و دیگر ساختارها هستند. آنها می توانند لوله های آب ، فیلترها و زهکشی ها را مسدود کنند و برای تهیه غذا و فضا با بومی با سایر آبزیان رقابت کنند. حمله حباب ها را تماشا کنید.

بریوزوان با شکوه. عکس توسط USFWS

Nutria

Nutria جوندگان نیمه آبزی آمریکای جنوبی است که در کلنی های کنار رودخانه ها ، دریاچه ها و تالاب ها زندگی می کنند. آنها از سال 1899 تا 1930 از طریق صنعت خز معرفی شدند و طی سالها از جمعیت اسیر فرار کردند یا آزاد شدند. Nutria در تمام طول سال تولید مثل می کند و می تواند دو تا سه بستر از چهار تا نه جوان به دنیا بیاورد و به این ترتیب امکان رشد سریع جمعیت آنها فراهم می شود. این گونه بسیار تهاجمی است و تهدیدی جدی برای زیرساخت های آب ، محصولات کشاورزی و زیستگاه های تالابی است.

نوتریا. عکس جکی اورسولاک /USFWS

فانوس دریایی خالدار

فانوس دریایی خالدار یک حشره مهاجم است و اشتهای خوبی برای گیاهان دارد و می تواند آزار دهنده ای قابل توجه باشد. این آفت از شیره گیاهان میوه مهم ، انگور ، درختان و گیاهان تغذیه می کند و باعث خسارت زیادی می شود. آنها تقریباً روی هر سطح تخم مرغ می گذارند ، از جمله وسایل نقلیه مانند اتومبیل های ریلی و تریلر ، و همچنین تجهیزات فضای باز و مبلمان پاسیو ، و به راحتی توسط مردم پخش می شود.

فانوس دریایی لکه دار. عکس توسط سرویس جنگل USDA تحقیقات شمالی

ماهی کپور مهاجم ما و شرکای فدرال و ایالتی خوددر خط مقدم در حال جنگیدن با کپور بزرگ ، نقره ای ، سیاه و علف هستند. آنها فیدرهای خنک کننده فیلتر هستند و در طول روز تا 40٪ از وزن بدن خود را می خورند. این تغذیه تهاجمی می تواند اکوسیستم ها را کاملاً تغییر دهد و منابع غذایی ماهیان بومی را کاهش دهد. گسترش کپور تنوع زیستی آبزی و اقتصاد محلی محلی ما را تهدید می کند.

نقره ماهی کپور در رود فاکس ، شاخه ای از رودخانه ایلینویز می پرد. عکس توسط Ryan Hagerty /USFWS

لکه بینی Knapweed

گسترش گیاهان مهاجم مانند خزنده خالدار به سرعت به یکی از بزرگترین تهدیدها برای چمنزارها و چمنزارهای بومی تبدیل شده است که زیستگاه لانه سازی حیاتی را برای هزاران پرنده ، پستاندار ، گیاه و گرده افشان. این علف هرز تهاجمی است که مناطق وسیعی را جابجا کرده و پوشش گیاهی بومی را جابجا کرده و پتانسیل علوفه حیوانات وحش و دام را کاهش داده است.

ناخن دار لکه دار. عکس های USFWS

خرچنگ سبز اروپایی

خرچنگ سبز تهاجمی اروپا قبلاً به سواحل آتلانتیک حمله کرده و به اکوسیستم های ساحلی آسیب رسانده و صنعت صدف نرم پوسته را در ماین فرو ریخته است. خرچنگ سبز همچنین میزبان میانی یک کرم دریایی است که می تواند به سلامت مرغ های ساحلی منطقه آسیب برساند. این خرچنگ که اخیراً در امتداد ساحل اقیانوس آرام کشف شده است ، در صورت گرفتار شدن می تواند تأثیرات اقتصادی و زیست محیطی زیادی داشته باشد.

خرچنگ های سبز اروپایی می توانند در محیط و اقتصاد ویران شوند. عکس پت دی هان /USFWS

پایتون برمه

مار پیتون برمه ای یک انقباض بزرگ غیر سرطانی است که در سراسر جنوب فلوریدا یافت می شود و تهدیدی برای حیات وحش بومی است. موجودات دیگری که در فلوریدا جای پای خود را پیدا می کنند عبارتند از: قورباغه درخت کوبا ، مارمولک نیل و گونه های مختلف مارمولک و آفتاب پرست های تگو. تعدادی آزاد شدند و برخی فرار کردند. این بیگانگان می توانند زنجیره غذایی یک منطقه و طعمه حیوانات در معرض خطر و گیاهان بومی را مختل کنند.

عکس در سمت چپ: پیتون برمه ای. عکس برایان اسمیت /USGS. عکس در سمت راست: قورباغه درخت کوبا. عکس از برد گلوریوسو /USGS

درگیر شوید

برای محافظت از اکوسیستم های سالم و غیر آلوده به ما و شرکای ما در مبارزه با گونه های مهاجم بپیوندید. اقدامات ساده ای وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ورود و شیوع گونه های مهاجم انجام دهید:

گیاهان ، دانه ها ، حیوانات و گل را از چکمه ها ، حیوانات خانگی ، چرخ دنده ها و وسایل نقلیه قبل و بعد از کاوش حذف کنید. تمام وسایل خود را بررسی کنید. بذرهای غیربومی می توانند به ته بسته ، دکمه های شلوار یا خز حیوان شما بچسبند. در مسیرها و جاده های تعیین شده بمانید تا مزاحمت را کاهش داده و تماس با گیاهان مهاجم را به حداقل برسانید. از اردو زدن و سفر در مناطق آلوده به گیاهان مهاجم خودداری کنید. حیوانات اهلی خانگی ناخواسته را رها نکنید و محتویات یک آکواریوم ناخواسته را به طبیعت نریزید. در اکثر ایالت ها غیرقانونی است. از هیزم و یونجه مجاز یا محلی استفاده کنید. توقف اتومبیلرانی در آب را! قبل از ترک محل ، قایق و تجهیزات خود را تمیز و تخلیه کنید. ماجراجویی را ادامه دهید و گونه های مهاجم را ترک کنید. PlayCleanGo! تمیز کردن وسایل خود روشی آسان و مثر برای جلوگیری از شیوع گونه های مهاجم. عکس توسط USFWS

برخی از گونه های غیر بومی آسیب نمی رسانند و مهاجم محسوب نمی شوند. آنها ممکن است از بقای دیگران در اکوسیستم جلوگیری نکنند. ما گونه های غیربومی را که آسیب می رسانند به طور فعال مدیریت می کنیم.

ما تیم های اعتصاب گونه های مهاجم داریم که برای محافظت از پناهگاه های ملی حیات وحش ، ماهی های ملی کار می کنندجوجه ریزی و زمین های عمومی در سراسر ایالات متحده. این تیم ها به سرعت به آلودگی های جدید پاسخ می دهند ، آموزش می دهند و تخصص فنی ارائه می دهند.

گونه های مهاجم دلیل اصلی از بین رفتن تنوع زیستی جهانی است. آنها تقریبا نیمی از گونه های در معرض خطر ایالات متحده را تهدید می کنند و به بیش از 40٪ لیست های فعلی تحت قانون گونه های در معرض خطر کمک کرده اند.

گونه های مهاجم همه را تحت تأثیر قرار می دهد. در ایالات متحده ، گونه های مهاجم هر ساله حدود 123 میلیارد دلار خسارت و هزینه برای کشاورزی ، بهداشت عمومی ، تأسیسات برق آبی ، منابع آب شهری و صنعت آبزی پروری وارد می کنند. بیش از 6500 گونه غیر بومی خانه خود را در اینجا تأسیس کرده اند.

با آموزش و پیشگیری ، می توانیم از گسترش گونه های مهاجم در سرزمین های کشور ، آبراه ها و همه چیز در این بین جلوگیری کنیم! img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*dWg2mUnL321Mlrd9wj_BQA.jpeg"> دانش آموزان در مورد تأثیرات نامطلوبی که گیاهان مهاجم غیر بومی برای زیستگاه بومی و حیات وحش ایجاد می کنند ، یاد می گیرند. عکس توسط بخش روابط عمومی بخش مدیریت آب جنوب فلوریدا

نوشته شده توسط ونسا کافمن ، متخصص امور عمومی ، ستاد خدمات ماهیگیری و حیات وحش ایالات متحده (USFWS).

مشارکت کنندگان: هالی ریچاردز ، علاقه مند به ماهی با شاخه ارتباطات و مشارکت ها ، USFWS Fisheries and Aquatic Conservation و جان کلاویتر ، هماهنگ کننده ملی برای گونه های مهاجم ، بازسازی جزیره و ابتکار عمل برای بهبود همکاری ، سیستم ملی پناهگاه حیات وحش USFWS.

پرورش ماهی در اقیانوس صنعتی - برای اقیانوس ، ماهی و مردم مضر است

قلم ماهی کوکی آبزیان به دنبال ریختن در مزرعه پرورش ماهی جزیره Cypress. عکس از طریق سیاتل تایمز.

پرورش ماهی در اقیانوس صنعتی - برای اقیانوس ، ماهی و مردم مضر است

توسط هالی تمپلتون ، مبارز ارشد اقیانوس

National Oceanic و اداره اتمسفر "هفته آبزی پروری" را جشن گرفتند و پرورش ماهی های اقیانوس صنعتی را تحت فشار قرار دادند و "آینده ای امیدوار کننده" را با مزایای اقتصادی ، بهداشتی و زیست محیطی ارائه دادند. اما وقت آن رسیده است که NOAA عینک های گل رز خود را درآورد و این عملیات را برای آنچه واقعاً دیده است ، مشاهده کند: مزارع زیر کارخانه های زیر آب که اقیانوس های ما را آلوده می کنند ، حیات وحش بومی را تهدید می کنند ، غذاهای دریایی ناسالم تولید می کنند و به جوامع محلی ماهیگیری آسیب می رسانند.

فقط ماه گذشته ، یک قلم خالص صنعتی در ایالت واشنگتن با ضعف نگهداری شده و توسط کوک آکوکالچر اقیانوس آرام اداره می شد ، اجازه داد که تقریباً 160،000 ماهی سالمون اقیانوس اطلس پرورشی به Puget Sound و Pacific فرار کنند. پاسخ اولیه کوک که از تمام مسئولیت های شرکتی شانه خالی می کرد ، جزر و مد ناشی از خورشید گرفتگی اخیر را برای شبکه های منقار مقصر دانست. این شرکت از آن زمان عقب نشینی کرده است - بدون شک زیرا سهل انگاری و تعمیر و نگهداری نامناسب آنها واقعاً باعث ریختن آن شده است - و اکنون می گوید "بسیار متاسفم". علی رغم عذرخواهی ، قلم های کوک همچنان زنگ زده نشسته اند ، در حالی که ماهی آزاد اقیانوس اطلس فرار می کند ، تخم ریزی می کند و در غیر این صورت برای منابع با ماهی قزل آلا در معرض خطر در شمال غربی رقابت می کند. کوک ، که در حال حاضر دارای چندین مزرعه پرورش ماهی در اقیانوس صنعتی در ایالت واشنگتن ، کانادا و ماین است ، با گستاخی در تلاش است تا عملیات پرورش ماهی خود را گسترش دهد.

علی رغم یک مهلت قانونی مشخص برای مجوزهای قلم خالص از فرماندار واشنگتن جی اینسلی در در پاسخ به نشت ، وزارت ماهی و حیات وحش واشنگتن به کوک اجازه داد یک میلیون ماهی آزاد آتلانتیک را در یک مرکز دیگر قلم خالص Puget Sound قرار دهد. در بازرسی اخیر از آن تاسیسات همچنین تعمیر و نگهداری ضعیف کوک از جمله خوردگی و سوراخ شدن تورها کشف شده است. با این حال شرکت بزرگ غذاهای دریایی هنوز در نظر دارد یک میلیون ماهی سالمون را در این مرکز معیوب قرار دهد.

اما وقت آن رسیده است که NOAA عینک های گل رز خود را برداشته و این عملیات را برای آنچه که واقعاً هستند ببیند: مزارع کارخانه های زیر آب. اقیانوس های ما را آلوده می کنند ، حیات وحش بومی را تهدید می کنند ، غذاهای دریایی ناسالم تولید می کنند و به جوامع محلی ماهیگیری آسیب می رسانند.

واشنگتن تنها ایالت در امتداد ساحل اقیانوس آرام است که به این مزارع وحشتناک کارخانه های زیر آب اجازه می دهد. نشت اخیر ماهی قزل آلا دلیل کافی برای ایجاد تغییر است. با گفتن واشنگتن برای موضع گیری در برابر قلم های خالص ، در جلوگیری از فاجعه بعدی به ما بپیوندید!

ماهی های پرورشی صنعتی حیات وحش و مردم بومی را تهدید می کنند. برای بسیاری از قبایل بومی آمریکا ، ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام مقدس است و در برخی موارد ، ماهی های فراری آلاینده محسوب می شوند. با این حال دولت و پرورش دهندگان ماهی های اقیانوس صنعتی به راحتی چشم خود را می بندند.

ماهیگیران برای گرفتن ماهی قزل آلا که از قلم کوک آبزی پروری فرار کرده کار می کنند. عکس از طریق نیویورکر.

همانطور که توسط نشت ماهی قزل آلا کوک مشهود است ، این قلم های خالص قابل خطا هستند و اغلب ماهی های پرورشی را به اقیانوس می ریزند. این ماهیان فراری ، رقابت با حیات وحش بومی را برای غذا ، زیستگاه و مناطق تخم ریزی افزایش می دهند و یک کابوس زیست محیطی ایجاد می کنند. آمیختگی می تواند منجر به اصلاح و تخریب ژنتیکی شود. و در مورد پرورش ماهی قزل آلا در اقیانوس اطلس ، این استگونه های غیر بومی همچنین بیماری ها و انگلی ها مانند شپش های دریایی را گسترش می دهد.

هیچ مانعی بین اکوسیستم اقیانوس و قفس هایی که حاوی جمعیت ماهیان پرورشی هستند ، وجود ندارد. در اوایل سال جاری ، یک مزرعه صنعتی غذاهای دریایی در هاوایی یک مهر راهب در معرض خطر را پیدا کرد که در تورهای آنها پیچیده شده است. پرورش ماهی در کارخانه امکان تخلیه اضافی خوراک ، مدفوع ، آنتی بیوتیک و مواد شیمیایی در آب را فراهم می کند که باعث شکوفایی جلبک ها و مناطق مرده می شود. مقدار زیاد ماهی در یک فضا می تواند حیوانات وحشی را که درگیر شبکه های مزرعه می شوند ، توسط بازدارنده های صوتی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و یا توسط گونه های بزرگ شکار می شوند ، جلب و صدمه بزند. جمعیت به منظور تغذیه ماهیان گوشتخوار و پرورشی ماهی خود. بیشتر ماهی های پرورشی صنعتی گوشتخوار هستند. به طور کلی برای تولید یک پوند ماهی آزاد پرورشی به سه پوند ماهی کوچکتر نیاز است. برای تغذیه این جمعیتهای در حال رشد ، مزارع پرورش ماهی در اقیانوس ماهی بیش از حد صید می کنند و جمعیت کوچکتر ماهیان علوفه ای (مانند شاه ماهی ، آنچو و کریل) را از بین می برند. در پاسخ به کمبود جدی کنجاله ماهی ، بسیاری از تولیدکنندگان شروع به جایگزینی خوراک مهندسی شده ژنتیکی مانند ذرت ، سویا و جلبک ها کرده اند. این تنها منجر به آسیب بیشتر به محیط زیست و مصرف ماهی کمتر مغذی برای مصرف کنندگان می شود.

پرورش ماهی در اقیانوس های صنعتی به دنبال تصرف اقیانوس های ما و ربودن غذاهای دریایی وحشی ما است و جایی برای جوامع محلی ماهیگیری ، قبایل ، گردشگری باقی نمی گذارد. ، تردد کشتی و ماهیگیران تفریحی. اکنون زمان ایستادن در برابر این عملیات قلم خالص صنعتی در آبهای ما است. شرکت های بزرگ مانند کوک ثابت کرده اند که مایلند اقیانوس و ساکنان آن را به خطر بیندازند به شرطی که سود حاصل شود. مشکلات مربوط به پرورش ماهی های اقیانوس صنعتی بیداد می کند ، و اگر ما اکنون قدم در این کار نگذاریم گسترش می یابد.

با ما همراه باشید تا به فرماندار واشنگتن اینسلی بگوییم که از آب ما در برابر پرورش ماهی های اقیانوس صنعتی محافظت کند! /pq>

زندگی شکل گرفته توسط ارتباط معنوی با خشکی و دریا

زندگی شکل گرفته توسط ارتباط معنوی با خشکی و دریا

اورویل لیند: رهبر ، ماهیگیر ، هنرمند ، شاعر و رابط بومی

Orville Lind