استفاده از داده ها برای بهبود آموزش علوم رایانه

استفاده از داده ها برای بهبود آموزش علوم رایانه

در Code.org ، ما قدرت داده ها را برای ایجاد تغییرات ارزیابی می کنیم. برای افزایش مأموریت خود برای دادن فرصت یادگیری علوم رایانه به هر دانشجویی ، ما با ده ها سازمان محلی در سراسر ایالات متحده همکاری می کنیم که به طور جمعی شبکه شریک منطقه ای ما را تشکیل می دهند. این سازمانها دارای دانش منطقه ای و ارتباطات مدرسه هستند که آنها را قادر می سازد تا در منطقه محلی خود به طور م moreثرتری کار کنند تا دسترسی و فرصت در زمینه علوم رایانه را گسترش دهند. ما برای پیگیری پیشرفت در مناطق خود ، یک داشبورد جدید داده برای آنها ایجاد کرده ایم که توسط Tableau طراحی شده است.

از طریق این داشبورد ، شرکای منطقه ای ما اکنون می توانند تأثیر یادگیری حرفه ای را بهتر پیگیری کنند برنامه ای که آنها به صورت محلی اجرا می کنند داشبورد گزارش می دهد که چگونه بسیاری از معلمان از کارگاه های آموزشی حرفه ای خود دوره های ما و همچنین تنوع جمعیتی دانش آموزان را بر اساس فعالیت در بستر Code.org تدریس می کنند.

با ارائه این شفافیت داده به شرکای منطقه ای خود ، ما آنها را قادر می سازیم تا تغییرات را برای کمک به ماموریت ما در پیشبرد افزایش دسترسی به علوم کامپیوتر و تنوع دانش آموزان در این زمینه. این داده ها همچنین می توانند به شرکای منطقه ای در زمینه کمک های مالی خود کمک کنند زیرا تجسم و گزارش موفقیت و تأثیرات محلی آنها آسان تر می شود.

علاوه بر ردیابی تأثیر کلی برنامه آنها بر دانش آموزان منطقه خود ، داشبورد اجازه می دهد شرکای منطقه ای برای پیگیری سلامت برنامه یادگیری حرفه ای خود با گزارش اجرای کلاس و حفظ در میان معلمانی که در کارگاه های خود شرکت کرده اند. این داشبورد می تواند معلوم شود که معلمان شروع به تدریس نکرده اند یا نتوانسته اند دوره را به پایان برسانند و شرکا را قادر می سازد که در صورت لزوم کمک کنند.

به اشتراک گذاری داده ها در عین حفاظت کامل از حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی داده ها برای همه ما بسیار مهم است ، بنابراین ما در نحوه به اشتراک گذاری داده ها با شرکای خود بسیار مراقبت کردیم. قبل از هر چیز ، هیچ داده ای در مورد دانش آموزان جداگانه از طریق این داشبورد به اشتراک گذاشته نمی شود. تنها داده های سطح معلم ارائه شده به یک شریک منطقه ای معین برای معلمانی است که در برنامه یادگیری حرفه ای که توسط آن شریک اجرا می شود ثبت نام کرده اند. این معلمان برای به اشتراک گذاشتن این داده ها رضایت قبلی را ارائه می دهند و شرکایی که داده های سطح معلم را از Code.org دریافت می کنند ، به طور قراردادی موافقت می کنند که طبق اصول حریم خصوصی Code.org به صورت محرمانه با آنها رفتار کنند. سایر داده های کلاس درس که با این شرکا به اشتراک می گذاریم در سطح مدرسه جمع آوری شده و ناشناس است-هیچ ​​اطلاعات شناسایی معلم به اشتراک گذاشته نمی شود. برای اطلاعات بیشتر ، با اصول حفظ حریم خصوصی Code.org ، از جمله رویکرد ابتکاری ما در حفاظت از دانش آموزان آشنا شویدآدرس های ایمیل.

ما از همکاری با بسیاری از سازمان های شریک پرشور که از مأموریت مشترک ما برای گسترش دسترسی و تنوع در علوم رایانه پشتیبانی می کنند ، بسیار خوشحال هستیم. ما به تلاش آنها برای ایجاد فرصت برای یادگیری علوم کامپیوتر برای همه دانش آموزان وابسته هستیم و می دانیم که آنها در حرکت ما در سراسر ایالات متحده نقش مهمی دارند. امیدواریم با ارائه این داشبورد داده ، بتوانیم آنها را بیشتر تقویت کنیم و به ما کمک کنیم فرصت یادگیری علوم کامپیوتر را برای هر دانش آموز در هر مدرسه فراهم کنید.

مارینا تیلور ، مدیر محصول - Code.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد